Αναγνώστες

Facebook

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Πικ-νικ στην εξοχή.

 
Πριν κάποιο καιρό μου ζητήθηκε από μια φίλη να της κάνω έναν καμβά μία εικόνα που είχε βρει και της άρεσε πάρα πολύ. Της είπα ότι δεν θα το έκανα ακριβώς ίδιο.
  
Πήρα λοιπόν το σχέδιο και έκανα ένα πρόχειρο ώστε στο περίπου να ξέρω τι θα βάλω στον καμβά μου. Οι διαστάσεις του καμβά μου 50 Χ 70 εκατ.
 
Άρχισα σιγά σιγά να δίνω χρώμα στον καμβά μου....
 
 
... και σιγά σιγά γέμιζε και έπαιρνε μορφή......
 
... αφού τέλειωσα με το δάσος άρχισα να ασχολούμαι με τα αντικείμενα μπροστά...
 
 
 
 
 
 
 
... ο πίνακας σχεδόν τελείωσε.... έμεινε το ποτήρι μέσα στο καλάθι....
 
Λεπτομέρειες από τον πίνακα.
 
(Καμβάς με ακριλικά 50 Χ 70 εκατ.)
Έτοιμος!!!!!
 
Τον τύλιξα και τον παρέδωσα χθες στον ιδιοκτήτη του.


12 σχόλια:

Unknown είπε...

Ο οποίος ιδιοκτήτης θα πρέπει να τον χαίρεται πάρα πολύ! Φανταστικός ο πίνακας, με υπέροχα χρώματα! Μπράβο σου!

Δημιουργία είπε...

Ζωηρά χρώματα,ανοιξιάτικα.

Maria Villioti είπε...

Είναι πολύ όμορφος και τα χρώματα πολύ φωτεινά και χαρούμενα.Και φυσικά ξεχωριστός με την προσωπική σου άποψη, από τον πρωτότυπο.

κορδονέτο είπε...

Πανέμορφος και με ωραίους χρωματισμούς. Καλό βράδυ!

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο Μαρία!...πολύ όμορφος και με ζωντανά χρώματα ο πίνακάς σου! Καλή συνέχεια να έχεις!

Ποδηλάτισσα είπε...

Πολύ όμορφος πίνακας με έντονα χαρούμενα χρώματα!!!! Πολλά φιλιά!!!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Μαρία μπράβο. Ο πίνακας έγινε πολύ όμορφος.Ο ιδιοκτήτης θα είναι περήφανος που θα τον έχει στο σπίτι του.

Xris Kat είπε...

Με μια λέξη: Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Σ

Pepi είπε...

Χαρούμενα και φωτεινά τα χρώματα του καμβά σου! Πραγματικά, σου φτιάχνει το κέφι! Να'σαι καλά, Μαρία!

Φιλία είπε...

Μαρία μου, φανταστικός ο πίνακας και με υπέροχα φωτεινά χρώματα!!!! Παρακολούθησα όλη τη διαδικασία και ζήλεψα! Πόσο θάθελα να μπορούσα κι' εγώ......
Φιλιά πολλά

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Φανταστικός και μου αρέσει πιο πολύ από τον πρωτότυπο!!!!!!!

φόρα είπε...

μπράβο μαρία πολύ καλό!
όντως δεν είναι ίδιο της το είπες κιώλας π.χ τους ήλιους τους διάλεξες εσύ.. το αποτελεσμα είναι έντονο και αισιόδοξο μου αρέσει πολύ! καλή συνέχεια στις ζωγραφικές σου..!

Δημοφιλή