Αναγνώστες

Facebook

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Κουμπαράς με ήλιους

 

 
Κουτί = Κουμπαράς....
 
Έβαλα αστάρι με χρώμα και το άφησα να στεγνώσει. Έκοψα τα σχέδια που τα βρήκα εδώ και τα κόλλησα στο κουτί μου.
 
Έβαψα τα φύλλα των λουλουδιών και έβαλα πάστα με χοντρή άμμο στο κέντρο  
και τα άφησα να στεγνωνόσουν.
 
Μετά με μαρκαδοράκι 3D μαύρο έκανα της γραμμές και το άφησα να στεγνώσει για δώδεκα ώρες. 
 
Αφού στέγνωσε καλά έβαλα παρίνα και δαχτιλοπαρίνα πάνω στο καφέ και το άφησα να στεγνώσει. 
 
 

Την ιδέα και το σχέδιο  την βρήκα εδώ.


16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραια ανακυκλωση τελειος ο κουμπαρας!!!!! Φιλια!!!

xeiropoiein είπε...

Καλημέρα! ΠΟλύ όμορφος ο κουμπαράς σου!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία
Πολύ όμορφο σου έγινε!!!!!!!
Πολλά φιλιά

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ!!
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΟ YOUTUBE, ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ ΤΕΧΝΙΚΗ!!!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ , ΜΑΘΑΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

wild rose είπε...

Πολύ όμορφος,Μαράκι!Ενδιαφέρουσα η τεχνική που μας έδειξες!
Φιλάκια!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

Φιλία είπε...

Μαρία μου, μου αρέσει πάααααρα πολύ! Το site το είχα δει από προηγούμενη ανάρτηση σου και σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας. Αυτοί οι "ήλιοι" είναι φανταστικοί κι' εσύ τους έκανες τέλειους...
Φιλάκια
ΥΓ Εγώ γιατί δεν έχω μαρκαδόρους 3D;;;;;;

Pepi είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφος ο κουμπαράς, και αυτός όπως και οι υπόλοιποι! Το βιντεο είναι τέλειο! Να'σαι καλά που μοιράζεσαι μαζί μας τις όποιες πληροφορίες έχεις!Καλό βράδυ!

Katrina είπε...

Μαρακι ειναι τελειος !!!!

Χρυσούλα είπε...

Ακόμη ένας πολύ όμορφος κουμπαράς!...Μπράβο Μαρία!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Πολύ όμορφος κουμπαράς και πολύ καλές πληροφορίες. Σ΄ευχαριστούμε. Καλή συνέχεια.

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφος και εντυπωσιακός ο κουμπαράς σου Μαρία.

Maria είπε...

Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙΑ!

χρυσάνθη είπε...

Μαράκι μου το έκανες υπέροχο!!!Τρομερό!Ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες!!Φιλάκια πολλά!

Fotini Crafthappy είπε...

Μαράκι, πολύ ωραία δουλειά ! Όπως πάντα !

Unknown είπε...

Τέλειος και η ανακύκλωση εξαιρετική!Αυτό το είναι το θαύμα του decoupage!
Οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές.Ευχαριστούμε!

Δημοφιλή