Αναγνώστες

Facebook

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Οι κουμπαράδες συνεχίζονται...

 

Όπως καταλάβατε δεν έχει μείνει περιοδικό για περιοδικό στο σπίτι...
Θα χρειαστείτε περιοδικό, κοπίδι,  πετονιά και βελόνα κάπως μεγάλη.
 
Για να βρω την διάσταση έκανα διάφορες δοκιμές κατέληξα σε αυτήν 20 x 8,8 cm.
 
Τσακίζετε στην μέση και μετά το ανοίγεις.
 
Γυρνάς από μέσα τις δυο μεριές όπως φαίνεται στην εικόνα...
 
...και το κλείνεις. Μετά το τσακίζεις στην μέση και...
 
...γυρνάς από μέσα της άκριες όπως φαίνεται στην εικόνα. 
 

Αφού διπλώσετε μερικά, πάρτε τρία χαρτάκια για αρχή. 
 
Περνάτε ένα κομμάτι και περάστε το άλλο ενδιάμεσα από τις τσακίσεις του πρώτου όπως φαίνεται στην εικόνα αριστερά και σπρώξτε το προς τα κάτω όπως φαίνεται δεξιά.
 
Παίρνετε το τρίτο κομμάτι και το περνάτε και αυτό ενδιάμεσα στις τσακίσεις του πρώτου αλλά από την αντίθετη μεριά.
 
Αυτό είναι το αποτέλεσμα.
 
Μετά παίρνετε τα διπλωμένα χαρτάκια και τα ενώνεται.
 
 
Και αφού κάνετε λωρίδες και κύκλους μπορείτε να ...
 
... πάρετε την πετονιά και την βελόνα όπως και στο "κουμπαράς-κουτί από περιοδικά"
να ενώσετε τα κομμάτια.
 
 
 
 
Ρένα όλος δικός σου....

Σχετικό βίντεο θα βρείτε εδώ

Καλή βδομάδα σε όλους!!!!


14 σχόλια:

starhomecraft είπε...

Μπραβο Μαρια!!!Το πετυχες!!!Δεν ξερω πως λεγεται αυτη η τεχνικη,παντως ειναι δυσκολη.Εγω τον χειμωνα επιχειρησα να κανω τσαντακι απο σακουλες με την ιδια τεχνικη,αλλα μου φανηκε πολυ δυσκολο και το αφησα.Καλη σου μερα!και Καλη εβδομαδα!

Unknown είπε...

Καλημέρα starhomecraft ήταν λίγο δύσκολο μέχρι να βρω την διάσταση που έπρεπε να κόψω την σελίδα και να το κλύσω αλλά με αρκετή υπομονή τα κατάφερα. Δεν ξέρω αν θα το ξαναεπιχειρήσω...
Φιλιά!!!

Pinelia είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή αλλά θέλει πολύυυυυυ υπομονή!Φιλάκια!

Elenfly είπε...

Πω,πω χαρά στην υπομονή σου!Τέλειο έγινε!φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα είπε...

Πωπωωωω μπραβο για την υπομονή σου! ωραίος εγινε! φιλακια και καλη εβδομαδα!

Elena είπε...

Μαρία μου πολύ έξυπνη ιδέα...ο κουμπαράς σου έγινε τέλειος!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!

Φιλάκια πολλά!!!

Taelia88 είπε...

Υπέροχος!!! Όλοι οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοι!! Πολλά πολλά μπράβο!!

evonita είπε...

Πολύ πρωτότυπος ο κουμπαράς σου! έχω φτιάξει κι εγώ πορτοφολάκια και καλαθάκια από περιοδικά.. Δεν χρησιμοποιώ όμως πετονιά για το δέσιμο, τα φτιάχνω ενιαία. Μόνο χαρτί δηλαδή! Θέλει πολύ υπομονή, αλλά είναι ευχάριστη ασχολία. Μετά τα περνάω με κόλλα βερνίκι για να είναι αδιάβροχα.. Αν θέλεις θα κάνω ανάρτηση να μου πεις τη γνώμη σου.

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Τέλεια η δουλειά,τέλειο το βίντεο, και χαράς την υπομονή σου.Σε θαυμάζω που το πάλεψες με αυτή την ζέστη.Πολλά φιλιά

Kiki Aposeki είπε...

Καλά αυτό θέλει τρελή υπομονή και απ' ότι φαίνεται εσύ την έχεις μπόλικη !!!! Μπράβο πολύ καλό!!!!

Fanypap είπε...

Μαράκι μου γλυκό, ότι φτιάχνεις εξαιρετικό!!!και πρωτότυπο!!σ'ευχαριστώ για τις φωτό κατασκευής!!!φιλάκια και καλό μήνα!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΖΙΚ ΖΑΚ;
ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ , ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!11

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μπράβο βρε Μαρία...ο ένας καλύτερος από τον άλλο γίνεται. Μου αρέσει που κάθε φορά χρησιμοποιείς κάτι διαφορετικό.

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Πολύ όμορφος κουμπαράς και πρωτότυπη ιδέα. Μπράβο

Δημοφιλή