Αναγνώστες

Facebook

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Κόκκινο καλάθι που άλλαξε στην διαδρομή και έγινε ... κουμπαράς

 

Χρειάζεστε: εφημερίδες, ψαλίδι, κόλα UHU (κραγιόν) και σιλικόνης, ξυλάκι που χρησιμοποιούμε για σουβλάκια, μαρκαδόρο, ένα τετράγωνο από κάποιο μπαχαρικό χρώμα (της αρεσκείας σας), ατλακόλ, πινέλο και αρκετή υπομονή...
 
 Κόβετε την εφημερίδα στα δύο.
 
Παίρνετε την σελίδα και διπλώνουμε την γωνία όπως φαίνεται στην εικόνα και αρχίζουμε να τυλίγουμε την εφημερίδα.
 
 Πριν εξαφανιστεί το ξυλάκι μέσα στην εφημερίδα το τραβάτε και το βγάζετε.
 
Μετά συνεχίζετε να τυλίγεται. Όταν φτάσσεται στην απέναντι γωνία που ξεκινήσατε, βάζετε κόλλα UHU και το τυλίγεται να κολλήσει.
 
 Αφού φτιάξετε μερικά παίρνεται το μαρκαδόρο και αρχίζετε αν τα τυλίγεται γύρο γύρο από το μαρκαδόρο βάζοντας κόλλα με το πιστόλι ανά κάποια διαστήματα.
 
 Αφού δίτε ότι προσαρμόζετε ωραία ο κύκλος μου πάνω στο καπάκι του πιπεριού....
 
παίρνεται ένα σωλήνα και αρχίζετε να το γυρνάτε γύρο γύρο από το καπάκι όπως φαίνεται στην εικόνα.
 
Μετά βάζετε κόλλα στις πλευρές και τοποθετείτε τον κύκλο μέσα όπως φαίνεται στην εικόνα. 
 
Προσθέτετε γύρο γύρο και άλλους σωλήνες μέχρι το μέγεθος που θέλετε να είναι ο κουμπαράς.
 
Διπλώνετε την κάτω μεριά στο 1/3 της απόστασης.
 
Την πάνω μεριά στο 1/3 της απόστασης, τα κόβετε και παίρνετε το ένα κομμάτι.
 
Το διπλώνετε από την κάτω μεριά στο 1/3 της απόστασης από την πάνω πάλι στο 1/3 της απόστασης.
 
Το διπλώνετε από την κάτω μεριά στο 1/3 της απόστασης από την πάνω πάλι στο 1/3 της απόστασης.
Έτσι οι δυο άκρες ενόντων. Είναι ο ίδιος τρόπος που διπλώσαμε τις σελίδες των περιοδικών στην "πιατέλα" από περιοδικά... 
 
Κόβετε της λωρίδες σε μέγεθος να μπορούν να πιάνουν τα σαλιγκαράκια μεταξύ τους. Μετά παίρνεται τα σαλιγκαράκια που κάνατε και τα ενώνετε μεταξύ τους.Τα παίρνετε και τα κολλάτε πάνω στην βάση.
 
 Κάνετε άλλη μια σειρά και την βάζετε από πάνω όπως φαίνεται στην εικόνα. Εγώ σε αυτό κόλλαγα τα σαλιγκαράκια και μετά τα ένωνα μεταξύ τους.
 
Θα μπορούσα να το αφήσω έτσι, να το βάψω και να το χρησιμοποιήσω σαν μπολ (όπως είναι στις εικόνεσ από κα΄τω...
 
 
Κάπως έτσι δηλαδή...     ;;;;;

 αλλά άλλαξα γνώμη και θα  το κάνω κουμπαρά για την καινούρια πρό[σ]κληση της Ρένας.

Κάνετε την πάνω πλευρά όπως κάνατε τον πάτο αφήνοντας ένα κενό για να πέφτουν τα κέρματα.
 
Πριν τα ενώσετε τα δυο αυτά κομμάτια βάζετε σε ένα ποτήρι χρώμα με ατλακόλ το ανακατεύετε καλά (προαιρετικά βάζετε λίγο νερό) και τα βάφετε.
 
Αφού τα έκανα με το πινέλο τα ψέκασα λίγο και με κόκκινο σπρέι.
 
 
Τα κολάτε μεταξύ τους και έτοιμος ο κουμπαράς!!!!  Όχι όχι όχι!!!
Δεν είναι έτοιμος!!!! Δεν μου αρέσει.το πάνω μέρος δεν με ενθουσιάζει πολύ (καθόλου ομολογώ!!). Οπότε το καπάκι μπαίνει στην άκρη για να το χρησιμοποιηθεί για σουβέρ.
Βάζω μπροστά για την άλλη εκδοχή καπάκι. Κάνουμε τα σαλιγκαράκια και τα ενώνουμε όπως ενώσαμε τα πλαϊνά (αυτοσχεδιάστε!!!!). Αφού το τέλειωσα έφτιαξα κόλλα με χρώμα και το έκανα με το πινέλο και μετά με κόκκινο σπρέι.
 
 
Παλιό                                                         Νέο
Κόλλησα το καλάθι με το καπάκι και...
 
... έτυμος ο κουμπαράς
 
Στην αποκάτω εικόνα φαίνεται από που θα μπαίνουν τα χρήματα.
 
Είμαι έτυμη να τα ενόσω μεταξύ τους πλέον και να ταξιδέψει και αυτό μαζί με τους άλλους.
 
Ρένα μου στον παραδίνω...

Την αρχική ιδέα την πήρα βλέποντας αυτό εδώ το βίντεο.


Καλημέρα σε όλους!!!!

26 σχόλια:

starhomecraft είπε...

Καλημερα Μαρια!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! εγινε τελειος!Εχει λεπτοδουλεια που απαιτει ικανοτητα!Περιττο να σου πω πως οτιδηποτε κοκκινο ειναι αγαπημενο μου.

Pinelia είπε...

Πάρα πολύ ωραίος και με φαντασία!Θέλει βέβαια το χρόνο του αλλά αξίζει το αποτέλεσμα!

Onirokosmos είπε...

Πόσο όμορφος ο κουμπαράς σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Eίσαι απίστευτη!!!Πόση υπομονή διαθέτεις;;;Καταπληκτικό αποτέλεσμα από τόσο απλά υλικά!Σου βγάζω το καπέλο!Χίλια μπράβο!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Είναι πολύ όμορφο!!!!!!!!!!
Χαράς την υπομονή σου
Πολλά φιλιά

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πολύ όμορφος ο κουμπαράς, πολύ ωραία η τεχνική αυτη της ανακύκλωσης περιοδικών κι εφημεριδων,αλλά μ αρεσε πολύ κι η συνδεσμολογία των κυκλικών τμημάτων Μαράκι!
Μπράβο κοριτσάρα μου!!!

Μαρία είπε...

πολυ ομορφος ο κουμπαρας σου Μαρακι..αυτη η τεχνικη ειναι υπεροχη..μπορεις να κανεις παρα πολλα..εχει λιγο μπελα..αλλα αξιζει..καλη συνεχεια οτι κανεις..τα φιλια μου

Elena είπε...

Μαρία μου είναι απίστευτος ο κουμπαράς....σε ευχαριστούμε και για τις οδηγίες θα προσπαθήσω και εγω να φτιάξω ένα καλαθάκι. Με εντυπωσιάζει πάντα που φτιάχνεις από πολύ απλά υλικά (ανακυκλώνοντάς τα) τόσο υπεροχες δημιουργίες!!!! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!!

xeiropoiein είπε...

Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου!!

wild rose είπε...

Τέλειος!Και οι οδηγίες σου αναλυτικότατες!Μπράβο!!

Madlen είπε...

Μαρία υπέροχος, φανταστικός!!
Μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική, κάποια στιγμή θέλω να προσπαθήσω για καλαθάκι.
Μπράβο σου!!!

Μαiρη είπε...

Και η πρώτη εκδοχή στο καπάκι μα και η δεύτερη μου άρεσαν εξίσου!!! Ένας πανέμορφος και διαφορετικός κουμπαράς!!!!

Pepi είπε...

Μπελαλίδικο αλλά πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Να΄σαι καλά να δημιουργείς !!

eleni είπε...

Μαρία,όντως χρειάζεται τεράστια υπομονή ,μα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!
Μπράβο,τέλειος έγινε και τι όμορφο χρώμα!
Φιλιά!

Κλαυδία είπε...

Απίθανη ιδέα και εξαιρετική εκτέλεση! Το κόκκινο χρώμα άριστη επιλογή! Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!!

Fanypap είπε...

Φανταστικό Μαράκι μου γλυκό!!!μπράβο !!!ευχαριστώ για το τουτόριαλ!!!Θα το μάθω στα αστεράκια μου!!φιλάκια πολλά , να περνάς υπέροχα!!!

giasmin είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟΣ.ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΕΣΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Χαρά στην υπομονή σου. Το έχω ξαναδεί αλλά δε το τόλμισα. Πολύ ωραίος ο κουμπαράς, αλλά και σαν καλάθι ήταν υπέροχο.

Δέσποινα είπε...

Αναλυτικό και κατατοπιστικότατο ποστ!
Μαρία μου,σχετικά με αυτό που με ρώτησες, δεν χαλάνε με το νερό, τα χρώματα είναι ειδικά,αδιάβροχα. Βέβαια στη θάλασσα δε θα τα φορούσα αλλά αυτό επειδή είναι δερμάτινα και δε θέλω να χαλάσουν με το αλάτι,αλλά αν πέσει νερό δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!

DIMI είπε...

Καλημερα Μαρια!Καλως σε βρηκα!!Πολυ ομορφο το σπιτακι σου!Οι δε δημιουργιες σου,χαρμα οφθαλμων!!Ωραια τεχνικη ο κουμπαρας που εφτιαξες!!Μου αρεση παρα πολυ!!Καλο καλοκαιρι σου ευχομαι!!Φιλακια!!Θα ξαναρθω!!

Δήμητρα είπε...

Καλό Καλοκαίρι!

Mania είπε...

Μαρία μου πολύ όμορφο και πολύ έξυπνη η τεχνική!!Μπράβο σου!! Καλό καλοκαίρι!! Φιλάκια!!

andrik είπε...

poli wraio blog!!!!!kalws irtha stin parea sou!!!!

Unknown είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!
ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!!
ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ!
ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ , ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Φανή είπε...

Φοβερός! Χαρά στην υπομονή σου!

Unknown είπε...

σε βρήκα από την ανάρτηση της Ρένας, μου άρεσε πολύ η τεχνική να δούμε πότε θα βρω χρόνο να το επιχειρήσω!

Δημοφιλή