Αναγνώστες

Facebook

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Τρίτος κουμπαράς...

 

Χρειάζεστε: περιοδικά, κόλα UHU (κραγιόν) και σιλικόνης, ξυλάκι που χρησιμοποιούμε για σουβλάκια και ψαλίδι. 
 
Ξεκινήστε από την γωνία με την βοήθεια του ξύλου για σουβλάκι στην αρχή και πριν το καλύψει το φύλλο το βγάζετε.
 
Συνεχίζετε να τυλίγεται και στην πάνω γωνία βάζετε κόλλα UHU όπως φαίνεται στην φωτογραφία από πάνω.
 
Πήρα το καπάκι, του έκανα άνοιγμα και άρχισα να κολλάω τις λωρίδες που έκανα.
 
Πήρα το ψαλίδι και έκοψα ότι περίσσευε. Από τα κομμάτια που περίσσεψαν κάλυψα την πάνω μεριά του κουμπαρά μου.
 
Στην κάτω μεριά έκανα ένα μίνι κολάζ ώστε να μην φαίνεται το κουτί.
 
Έτυμος να ταξιδέψει Ρένα.....

Την ιδέα την πήρα από εδώ.

Συνεχίζοντε...


16 σχόλια:

CREATIVE KHADIJA είπε...

Well done..so good..

starhomecraft είπε...

Ωραια ιδεα Μαρια!Και οι χρωματισμοι πολυ πετυχημενοι!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Κωνσταντίνα είπε...

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!Μπράβο Μαράκι για την ιδέα!!

Χρυσούλα είπε...

Πόσο απλό!...κι`όμως δεν θα το σκεφτόμουνα ποτέ!.... Μπράβο Μαρία!...έγινε πολύ όμορφος ο κουμπαράς!...Καλή συνέχεια!

mary's crafts είπε...

Πολυ ομορφος Μαρια μου!!! Μπραβο! Καλη συνεχεια!
Φιλακια πολλα!

Katrina είπε...

Καλοοοος μπραβο Μαρακι!!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Έξυπνη ιδέα με πολύ όμορφο αποτέλεσμα και ανακύκλωση 100%!!!!!!!!! Φιλιά!!!!

Aspa είπε...

πολύ όμορφος!!!Μπράβο!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΕΛΕΙΟΣ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Taelia88 είπε...

Τέλειος!! Πολύ πρωτότυπος κουμπαράς!! Αυτό θα πει ανακύκλωση!!! Φιλιά!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Oι κουμπαράδες σου είναι Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο Ι!!

Fanypap είπε...

Πανέμορφοι και οι δύο!!Μπράβο Μαράκι μου γλυκό!!φιλάκια και καλό καλοκαίρι!!!

Madlen είπε...

Μήνυμα ανακύκλωσης στέλνεις Μαρία εκτός από το πόσο όμορφος έγινε!!
Μπράβο!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Ωραιότατη ιδεά!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες.
Εγώ θα ευχηθώ να είναι πάντα γεμάτος!Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλιά

xeiropoiein είπε...

Καλημέρα κι από εμένα... Πολύ όμορφος ο κουμπάρας σου και πολύ βοηθητικές οι οδηγίες σου!!

Δημοφιλή

Αρχείο