Αναγνώστες

Facebook

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Κουμπαράς με λουλούδια.

 

 Άνοιξα στο καπάκι του κουτιού μια τρύπα με την βοήθεια του ανοικτιριού που ανοίγουμε κονσέρβες.
 
Μετά έντυσα το καπάκι με το ύφασμα, βάζοντας ατλακολ.
 
Τα λουλούδια τα έκανα όπως τα είχα κάνει για το "Στεφάνι με λουλούδια από ύφασμα"
Μετά έκλεισα το καπάκι και έβαλα μία λωρίδα γύρο γύρο. Τέλος έκοψα ένα κύκλω από το ύφασμα και το κόλλησα στο πάτο του κουτιού. 
 
Είναι έτυμο για να ταξιδέψει Ρένα.

...  και οι κουμπαράδες συνεχίζονται.....


23 σχόλια:

starhomecraft είπε...

Εγινε πολυ ομορφο!Και τα χρωματα καταπληκτικα!

Taelia88 είπε...

Τέλειος είναι!! Πολύ πρωτότυπος!! Μου αρέσει πολύ το χρώμα του υφάσματος!! Φιλιά!!

Unknown είπε...

Είναι υπέροχος!!!!

alex είπε...

πολυχρωμος και ολανθιστος!!πολυ ομορφος ο κουμπαρας σου!πολλα φιλιααααα

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ!!!!
ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΣΟΥΝ ΑΓΑΛΜΑ!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

annettaspace είπε...

Πολύ όμορφος, τα χρώματά του είναι υπέροχα, μπράβο, φιλιά

Ποδηλάτισσα είπε...

Πολύ όμορφος κουμπαράς!!!!! τα χρώματα που έβαλες καταπληκτικά!!!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Μεγάάλος που είναι!! Θέλει 3 χρόνια για να γεμίσει μ'αυτήν την κρίση!! χαχαχα!!!
Πολύ όμορφος...

Onirokosmos είπε...

Πολύ όμορφος και με ωραία χρώματα!!!!!

eleni είπε...

Μαρία,έχεις πάρει φόρα κι εσύ με τους πολύ όμορφους και πρωτότυπους κουμπαράδες σου!
Να,μια ευκαιρία για το powertex και ύφασμα-να το δοκιμάσεις.
Φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφος και ρομαντικός ο κουμπαράς σου!!!Μπράβο Μαράκι μου!φιλάκια!

Φιλία είπε...

Ωραίος, Μαράκι μου, ο κουμπαράς σου. Για να δούμε, πόσους θα τους φτάσουμε........ Με τη φόρα που έχουμε πάρει, προβλέπω καμιά χιλιάδα!!!!!!
Φιλιά

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πάρα πολύ όμορφος κουμπαράς. Το κουτί είναι από αυτά που έχουν μπισκοτάκια;

Katrina είπε...

Mπραβο Μαρακι πολυ ομορφος με ομορφα χρωματα!!!!

morphoplasies είπε...

Υπεροχο αποτελεσμα!!! Πολυ ωραια τα λουλουδια!!Μπραβο Μαρακι!!!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Το κουτί είναι από μπισκότα μου το είχε δώσει η θεία μου και όπως λέει και η Kostantina X είναι λίγο μεγάλο....
Καλημέρα σε όλους!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Πολύ πρωτότυπο και πολύ όμορφο!!!!!
φιλιά

Madlen είπε...

Πολύ όμορφος Μαρία!!
Καλό σου απόγευμα!!

marileni είπε...

Τέλεια χρώματα,πρωτότυπος ο ρομαντικός κουμπαράς σου!

Pepi είπε...

Ωραιότατος ο κουμπαράς σου, Μαράκι! Μπράβο σου!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφος ο κουμπαράς!!!....Μπράβο σου!
Καλό βράδυ!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!
ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου.!!!Αποταμιεύεις βλέπω χα χα χα Φιλάκια

Δημοφιλή

Αρχείο