Αναγνώστες

Facebook

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Στεφάνι με λουλούδια από ύφασμα

 

Χρησιμοποίησα σιδερένια κρεμάστρα γιατί το σύρμα είναι πιο σκληρό 
και όλοι έχουμε στην ντουλάπα μας. 
Αυτό που βλέπετε είναι μονωτικό για σωλήνες το πουλάνε 0,60 euro τα δυο μέτρα. 
Εγώ χρειάστηκα ένα περίπου μέτρο για το στεφάνι μου 
Άνοιξα την κρεμάστρα και πέρασα το σωλήνα. 
Για να το κλείσω έβαλα χαρτοταινία μιας που με κόλλα δεν έκανα δουλειά.
Πήρα μαλλιά πλεξίματος από τα πιο οικονομικά με 1,20 euro (τιμή Χανίων).
Μπορείτε αντί να βάλλεται μαλλί πλεξίματος να τυλίξεται με λωρίδες από το ύφασμα που θα χρησιμοποιήσετε για τα λουλούδια.
Έδεσα τις άκρες από τα μαλλιά στην κρεμάστρα και άρχισα να τυλίγω γύρω γύρω όλοι... 
Όπως καταλάβατε δεν μου άρεσε με τα δυο χρώματα και χρησιμοποίησα μονό το ένα.
  
Επειδή δεν μου άρεσαν τα λουλούδια πάνω στον έναν κύκλο.
Έβαλα και έναν μικρότερο από την μέσα μεριά.
Έτσι χρησιμοποίησα σχεδόν όλο το μονωτικό υλικό.
Έκοψα λωρίδες από φόδρες χρωματιστές φόδρες που είχα στο ντουλάπι μου παραπεταμένες.
Δεν θυμάμαι πόσο τις είχα πάρει για να σας πω. 
Τις λωρίδες τις έκοψα να βγουν τέσσερα δάχτυλα πάχος (περίπου).

Πρώτο λουλούδι.
Δίπλωσα την λωρίδα και την σούρωσα όπως φαίνεται από κάτω.  
Μέτα το μάζεψα γύρω γύρο με κλωστή και βελόνα. 
 
Μπροστά                                                                  Πίσω
Το αποτέλεσμα είναι αυτό το λουλούδι.

Δεύτερο λουλούδι
 
Χρησιμοποίησα κορδέλα που έχει στις δυο πλευρές σύρμα.
 
Ασφάλισα από την μία άκρη το σύρμα και σούρωσα την μία μεριά την κορδέλα.
  
Μόλις τελείωσα στριφογύρισα την μεριά που είχε την σούρα. Τα λουλούδια τα ασφάλισα με κλωστή από την πίσω μεριά. Φαίνεται στην κάτω φωτογραφία.
 
Μπροστά
 
Πίσω
Βρήκα και ένα βίντεο με έναν διαφορετικό τρόπο, πολύ εύκολο και αυτό.
Μπορείτε να το δείτε από εδώ.

Τρίτο λουλούδι
 
Περίπου στην μέση τις απόστασης πέρασα την βελόνα με την κλωστή και το σούρωσα.
 
Μετά το δίπλωσα εκεί που έχει περάσει η κλωστή στην μέση όπως φαίνεται στην εικόνα από πάνω.
 
Το ασφάλισα με την κλωστή μου και έτοιμο.

Τέταρτο λουλούδι
 
 
Μπροστά                                                                  Πίσω
Για τα τριαντάφυλλα ήταν δύσκολο να βγάλω φωτογραφίες γιατί εγώ χρησιμοποίησα πιστόλι σιλικόνης. Δείτε ένα βίντεο για τριαντάφυλλα που βρήκα εδώ.
 
Τα φύλλα τα έκανα με πατρονάκι που έφτιαξα. 
 
Έκανα μία δοκιμή για το πως θα τα βάλω και άρχισα να κολλάω τα λουλούδια και τα φύλλα μου.
 



Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!!!






33 σχόλια:

Konstantina είπε...

Πολύ πολύ όμορφο...ανοιξιάτικο!! Μπράβο!

Madlen είπε...

Φανταστικό και ωραίοι τρόποι για να κάνεις λουλούδια!!
Ευχαριστούμε!
Καλό Σαββατοκύριακο!!

KatrinArt είπε...

ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΕΣ ΙΔΕΕΣ !!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΑΚΙ! ΚΑΛΟ ΣΚ

pearls and thread είπε...

πολυ ομορφο το στεφανι και πολυ αναλυτικες οι οδηγιες σου!!

annettaspace είπε...

Μαράκι υπέροχο αποτέλεσμα!!!!! Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα, η οποία έχει και πολλές εφαρμογές/παραλλαγές. φιλάκια πολλά καλό σ/κ

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου

Φανταστικό!!!!!!,και πρωτότυπο....
Καλό Σαββατοκύριακο
Φιλιά

Taelia88 είπε...

Πανέμορφο το στεφάνι σου!! Υπέροχο το τελικό αποτέλεσμα και κυρίως, πολύ έξυπνη η ιδέα σου!! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

Pepi είπε...

Πολύ πολύ όμορφο και άψογες οι οδηγίες! Να'σαι καλά, Μαράκι! Καλό Σαββατοκύριακο!

elene είπε...

και ενώ τα υλικά από μόνα τους είναι αταίριαστα ειδικά αυτό το μονωτικό υλικό , το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!

Μαρία είπε...

δεσαν τα χρωματα τοσο πολυ..που εγινε μια ομορφη δουλεια..να σε καλα Μαρια..φιλια

Katrina είπε...

Mπραβο Μαρακι τελειο υπεροχο αποτελεσμα!!

Georgia lucky button είπε...

Έκανες:0) Αριστουργήματα!!!

Φιλάκια ;)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αχ! καλέ τι όμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marileni είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή και πολύ ωραίο αποτέλεσμα!

Christina Perraki είπε...

Πολύ ωραίο!

Magia da Inês είπε...

¸¸.º°❤
°º✿ Olá, amiga!
Muito bonita!!!

BOM FIM DE SEMANA!

¸.•°`
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿ Brasil

KaPaworld είπε...

πανέμορφο!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Μαρία μου είναι πανέμορφο το στεφάνι σου και μου άρεσαν πάρα-πάρα πολύ τα λουλούδια που έφτιαξες!! Πολλά φιλιά!!

Fanypap είπε...

Μαράκι μου γλυκό, Τέλειο το στεφανάκι σου!!!πρωτότυπο!!! φιλάκια.

Αναστασία είπε...

Τέλειο το στεφανάκι! Πολύ έξυπνη ιδέα να χρησιμοποιήσεις μονωτικό για σωλήνες για τα να φτιάξεις! Φιλιά!

Φιλία είπε...

Τι όμορφο στεφάνι! Και τα λουλούδια σου τέλεια...
Είδα και τα βιντεάκια, ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες!
Φιλιά πολλά

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Έκανες φανταστική δουλειά Μαρία!
Συγχαρητήρια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΜΑΦΛΕΞ! ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΩΛΗΝΕΣ .....Α! ΑΜΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΟΣΟ ΕΣΥ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Τέλειο το στεφάνι σου και μου έδωσες πολύ ωραία λύση με το μονωτικό υλικό γιατί δε βρίσκω πουθενά στεφανάκια από φελιζόλ και όταν θέλω να φτιάξω τα κάνω πάντα με σύρμα που τυλίγω γύρω γύρω κομμάτια από διάφορα υφάσματα μέχρι να γίνει στο πάχος που θέλω. Τώρα όμως θα δοκιμάσω την ιδέα σου! Καλή Πρωτομαγιά!

Onirokosmos είπε...

Είναι πανέμορφο το στεφάνι σου!! Ευρηματικό, προσεγμένη κατασκευή και χαρούμενα χρώματα!!! Και τα λουλούδια τέλεια! Καλή Πρωτομαγιά να έχεις!

eleni είπε...

Μαρία,πανέμορφο το στεφανάκι σου και οι οδηγίες σου κάνουν εύκολη την κατασκευή του!
Καλή Πρωτομαγιά,να περάσεις όμορφα!
Φιλιά!

Marie-Anne είπε...

Πανέμορφο στεφάνι 'έπλεξες' Μαρία μου !!! Πολύ έξυπνη η ιδέα σου! Να περάσεις μιά καλή Πρωτομαγιά !!!!!

Ευτυχία είπε...

Καλό Μήνα Μαράκι μου!!!!
Σούπερ το στεφανάκι σου και με πολύ δουλειά και λεπτομέρεια!!!
Να είσαι καλά!!!
Φιλιά!!!

Μαριάννα είπε...

Καλο μηνα!!!!!!!
Ειναι τελειο!!! αλλα με πολυ πολυ υπομονη!!!

Kiki Aposeki είπε...

Πολύ όμορφο το στεφανάκι σου Μαρία!!! Καλό μήνα να έχεις!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΦΘΗΝΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα, με πολλες και ομορφες δημιουργιες.

Phantasmagoric missions είπε...

Πολύ καλή ιδέα το μονωτικό,και επίσης ο δεύτερος κύκλος,το ομορφαίνει! Καλησπέρα.

Δημοφιλή

Αρχείο